Reklamacije

Pravila reklamacije i povrata

Prilikom preuzimanja pošiljke: Ako primijetite da je pošiljka otvorena ili vidljivo oštećena, preporučujemo da ne prihvatite pošiljku i odmah nas obavijestite putem e-maila na info@ekutak.ba.

Do 2 sata nakon preuzimanja: Ukoliko otkrijete oštećenje koje nije bilo vidljivo pri preuzimanju, pošaljite fotografije oštećenja na gore navedeni e-mail unutar 2 sata od preuzimanja.

Prije upotrebe: Prije prve upotrebe uređaja, obavezno pročitajte korisničko uputstvo kako biste izbjegli bilo kakve nepravilnosti ili štete.

Tijekom prve upotrebe: Ukoliko uređaj ne radi ispravno prilikom prvog puštanja u rad, kontaktirajte ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Neodgovarajuće specifikacije: Ako proizvod koji ste primili ne odgovara opisu po modelu, boji, količini ili specifikacijama onoga što ste naručili, obavijestite nas o neslaganju.

Greške i oštećenja: Ako proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije uzrokovano transportom, obavijestite nas kako bismo poduzeli odgovarajuće korake.

Tijekom garantnog roka: Ako vaš uređaj tijekom garantnog roka iskaže potrebu za popravkom, kontaktirajte ovlašteni servis. U slučaju da popravak nije moguć, osigurat ćemo zamjenu za isti novi proizvod.

Povrat proizvoda: Povrat je moguć za nekorištene proizvode u originalnom pakiranju, uz predočenje računa i valjanog jamstvenog lista. Sve vraćene proizvode pažljivo pregledavamo da bi potvrdili njihovo stanje.

Povrat novca: U slučaju da želite povrat novca za proizvod plaćen pouzećem, povrat će se izvršiti direktno na vaš transakcijski račun.

Kontakt za podršku: Za sve upite i dodatne informacije, možete nas kontaktirati na broj telefona 063 194 132. Radno vrijeme naših operatera je od ponedjeljka do petka, od 8:00 do 17:00. Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.

Napomena: Troškove povrata robe snosi kupac.